Rabu, April 28, 2010

Perkongsian: Saya telah kembali

Bismillah...

Sudah terlalu lama rasanya....

Tiada langsung sebarang perkongsian....

Alhamdulillah, ditengah-tengah kesibukan musim peperiksaan ini, naluri untuk berkongsi itu terlalu membuak-buak, dan inilah natijahnya.

Sekadar pembuka kata.

Menghulurkan salam ukhuwah pada teman-teman yang acap kali membuka laman ini, yang saya tahu ada yang mengharapkan sedikit perkongsian daripada saya yang tidak seberapa ini.

Terimakasih banyak-banyak.

Jazakumullah khairan kathira'

Mungkin ada yang bertanya, kenapa tiada pembaharuan di sini? Entahlah, saya sendiri tidak tahu kenapa dan apa alasannya. Ada. Tapi, belum mampu terluah di sini.

InsyaAllah, jika saya ada kekuatan untuk berkongsi mengenainya, akan saya coretkan sedikit.

Sekadar perkongsian pengalaman, sepanjang tempoh hibernasi blog Hati Ini.

Salam.

p/s:
tengah rehat2 lps buat latihan Capital Budgeting, chapter 2nd last.
esok paper Financial Management.
Doakan saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan