Selasa, Februari 23, 2010

Perkongsian: Terlalu sibuk

Setelah sekian lama menyepi, aku gagahkan kembali untuk mencoret sesuatu di halaman blog ini.

Sungguh, masa teramat mencemburuiku.

Banyak perkara harus di dahulukan. 'First thing first'.

Kekangan masa, membataskan ku untuk menulis panjang di sini.

Buat teman2 sekalian, aku memohon banyak kemaafan atas kekhilafan dan kesilapan ku, dulu kini dan yang akan datang.

Terkadang aku tersilap langkah, terlepas tutur bicara, terkasar dalam bergurau, berkata perkara yang kurang bermanfaat, melayani kerenah 'sms', melayan kehendak jiwa remaja, berasa ingin memiliki seseorang, berasa inginkan perhatian daripada seseorang dan sebagainya, aku mohon maaf.

Ya Allah, ampuni dosaku.
Aku seorang insan yang lemah.

Sekadar meluahkan rasa hati yang gundah.

Salam kemaafan daripadaku, untukmu.

3 ulasan:

  1. Sibuk dunia untuk dunia,
    sibuk akhirat untuk akhirat

    Pilihlah yang terbaik.

    Akademik diutamakan,dakwah bukan No 2..

    BalasPadam
  2. semoga sibuk itu tidak menjauhkan kita dari mensyukuri nikmat tuhan

    BalasPadam
  3. Amiin..jzkumullah dgn komentarnya...

    BalasPadam